Mi a különbség a sima és helyszíni garancia között?
Általános garancia ügyintézés esetén a meghibásodott készülékedet a garancialevélen található hivatalos Dell szervíz partner egyikéhez Neked kell eljuttatnod. A szervizelés időtartamát sok tényező befolyásolhatja, de amennyiben alkatrészhiány nem áll fenn, akár aznap, vagy pár napon belül javítani szokták a készülékeket. Helyszíni garancia esetén a hibabejelentést követően a gyártó hivatalos szervizese általában 1 munkanapon belül az általad megadott helyszínre megy és javítja meghibásodott készülékedet ott helyben. Készlethiány itt is felléphet, de ez esetben tapasztalatok alapján pár napon belül megtörténik a szervizelés.
Dell Optiplex 3000 Small Form Factor - 85%-os hatékonyságú 180W tápegység, Intel Core i5-12500 (3.0GHz - 4.6GHz), 16GB DDR4 3200MHz (1*16GB), Intel B660 chipset, M.2 512GB PCIe NVMe Class 35 SSD, Ubuntu Linux 20.04, Intel UHD Graphics 770 (1x DisplayPort 1.4, 1x HDMI 1.4), No ODD, fekete KB216 multimédiás magyar USB billentyűzet, fekete MS116 USB optikai scroll egér, TPM 2.0, Wave Maxx Audio, 1db PCIe x1 és 1db PCIe x16 3.0 félmagas foglalat, 4x USB 3.2 Gen 1 (Type-A), 4x USB 2.0, Gigabit LAN, ENERGY STAR, 3 év ProSupport és helyszíni garancia
Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ. Ha bővebb információkat szeretne kapni a cookie-k használatáról és arról, hogyan módosíthatja a beállításokat, kattintson ide.